Revista de disseny
Revista de disseny
Làmpada Portàtil per a Exteriors

King Back I

Làmpada Portàtil per a Exteriors King Back I és una làmpada portàtil per a exteriors dissenyada per al càmping i el treball de camp. El cos compacte està fet d'aliatge d'alumini i té una estructura segellada amb una classificació de protecció IP68 o superior, de manera que la làmpada es pot utilitzar a gran altitud i a l'aigua fins a una profunditat de 50 metres. Un accessori de rosca de quart de polzada i una interfície de càrrega magnètica permeten que la làmpada es porti al cap, es munti en un trípode o s'adhereixi magnèticament. S'ofereixen quatre modes d'il·luminació, i l'angle d'il·luminació es pot ajustar en 90 graus. El control tàctil manté el funcionament senzill.

Nom del projecte : King Back I, Nom del dissenyador : Zuilin Zeng, Nom del client : YUNNAN WALLBASE OPTOELECTRONIC TECHNOLOGY CO.,LTD.

King Back I Làmpada Portàtil per a Exteriors

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.