Edifici de Llibreria La Sucursal de la Badia del Shenzhen Book Mall és un edifici cultural situat al centre d'un gran parc urbà. L'edifici està mig enterrat sota un espai verd que s'eleva suaument, de manera que el parc es preserva i queda visible més vegetació. Més del 74 per cent de la superfície construïda es troba sota terra, i els recorreguts oberts permeten als visitants travessar el parc i moure's lliurement entre els espais interiors i exteriors. Les funcions inclouen una ciutat del llibre, un museu d'art popular, botigues i una sala multifuncional. Les cobertes verdes i els panells d'ombreig redueixen el consum energètic.
Nom del projecte : Shenzhen Book Mall, Nom del dissenyador : Zhubo Design, Nom del client : Bureau Of Public Works Of Shenzhen Municipality Engineering Design Management Center.
This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.