Revista de disseny
Revista de disseny
Bossa Convertible

Infinite

Bossa Convertible The Infinite és una bossa de pell convertible i plegable amb un disseny origami inspirat en la geometria de la cúpula de la sala de música d'Aali-Qapu, un palau imperial de l'Iran. Els usuaris poden canviar la seva forma fàcilment, almenys 40 formes diferents, quan ho decideixin mentre mantenen la seva funció com a bossa. Aquesta bossa és una solució sostenible en el consum perquè té un material durador i també respon a la diversificació d'usuaris gràcies a la seva forma canviant. Les dimensions de la bossa quan no està plegada són de 200*400 mil·límetres i consta de 96 peces de pell genuïna de vaca i 18 jocs de botons de pressió metàl·lics sense costura.

Nom del projecte : Infinite, Nom del dissenyador : Maryam Hosseini, Nom del client : .

Infinite Bossa Convertible

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.