Revista de disseny
Revista de disseny
Envasos per a Begudes

Eastroc Amla Juice

Envasos per a Begudes El suc d'Amla Eastroc és un disseny d'envàs per a una beguda de suc de fruita. L'envàs està dominat per un to verd suau que reflecteix el color natural del fruit de l'amla i suggereix els beneficis digestius i de neteja del paladar de la beguda. Es disposen tres punts en un patró de puntilla continu al coll de l'ampolla i a la capsa de cartró per estendre la presència visual a la prestatgeria. Imatges ampliades de fruits d'amla s'escalonen al llarg de l'etiqueta per cridar l'atenció i indicar l'elevat contingut de suc. El suc s'envasa en una ampolla cilíndrica de PET amb una etiqueta completa impresa amb tinta ecològica.

Nom del projecte : Eastroc Amla Juice, Nom del dissenyador : Jianchao Chen, Nom del client : Guangzhou ID Advertising Co.,Ltd.

Eastroc Amla Juice Envasos per a Begudes

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.