Revista de disseny
Revista de disseny
Aplicació Mòbil de Telecomunicacions

Act

Aplicació Mòbil de Telecomunicacions Atria Convergence Technologies és una interfície d'aplicació mòbil creada per a un proveïdor de serveis de telecomunicacions. L'aplicació permet als clients gestionar serveis, dispositius i pagaments en un sol lloc. Les transaccions freqüents es realitzen en pocs passos per estalviar temps. Una arquitectura de la informació clara organitza el contingut, de manera que les funcionalitats individuals són fàcils de trobar. El contingut s'adapta al comportament de l'usuari, i les recompenses de fidelització fomenten la implicació. S'hi inclouen funcions de seguretat per generar confiança. L'estructura modular permet afegir noves funcionalitats més endavant.

Nom del projecte : Act, Nom del dissenyador : Lollypop Design Studio, Nom del client : ACT.

Act Aplicació Mòbil de Telecomunicacions

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.