Revista de disseny
Revista de disseny
Motoveler de 44 M

MS Andiamo

Motoveler de 44 M MS Andiamo és un clàssic modern atemporal i un canvi de paradigma en el disseny d'interiors dels motovelers de luxe de la seva categoria. És on les línies suaus, els arcs i les vores suavitzades es troben amb tocs de bronze i dues xapes de fusta contrastades. Els capçals arquejats de la cabina principal i les cabines d'hostes defineixen un nou enfocament de disseny que converteix Andiamo en un clàssic modern atemporal. Es trobarà a les aigües mediterrànies l'estiu del 2024 i estarà llesta per a moments inoblidables per als propietaris i els seus hostes.

Nom del projecte : MS Andiamo, Nom del dissenyador : BAZ Yacht Design, Nom del client : Ark Yacht.

MS Andiamo Motoveler de 44 M

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.