Revista de disseny
Revista de disseny
Identitat Visual

Henry Moore Exhibition

Identitat Visual El disseny visual per a l'exposició de Henry Moore mostra un enfocament integral, amb materials tradicionals com cartells i entrades. A més, s'ha dissenyat una col·lecció única de productes culturals i creatius exclusivament per a l'exposició. Aquesta col·lecció inclou llapis infantils i llibres de dibuix inspirats en les escultures icòniques de Henry Moore. Transformant les seves obres esculturals en llibres de dibuix atractius, els dissenys tenen com a objectiu despertar la creativitat i la imaginació dels infants, fent l'art més accessible i interactiu per al públic més jove.

Nom del projecte : Henry Moore Exhibition, Nom del dissenyador : Qian Wenwen, Nom del client : FENG YUXIN DESIGN.

Henry Moore Exhibition Identitat Visual

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.