Revista de disseny
Revista de disseny
Manta per a Nadons

The Naptime

Manta per a Nadons La Manta Naptime presenta una interpretació contemporània d'un concepte tradicional, inspirant-se en els animals del bosc finlandès i en les tradicions del paquet de maternitat finlandès. Aquesta manta de cotó teixida amb jacquard està dissenyada tenint en compte tant la funció com l'estètica, actuant com un tèxtil versàtil adequat per a l'ús quotidià. Tot i estar creada per proporcionar calidesa i confort als nadons, el seu tema, paleta de colors i estil acuradament considerats la fan adequada per a diferents etapes de la infància.

Nom del projecte : The Naptime, Nom del dissenyador : Ammi Lahtinen, Nom del client : Barker Textiles.

The Naptime Manta per a Nadons

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.