Revista de disseny
Revista de disseny
Estand d'Exposició

Morita WDS 2023

Estand d'Exposició Morita Wds 2023 és un estand d'exposició creat per a un fabricant d'equips dentals. L'estand mesura 32000 per 15000 per 4500 mil·límetres. El disseny presenta el rerefons dels productes en lloc dels productes per si sols. Les peces es mostren desmuntades, els mecanismes interns es fan visibles a través de finestres transparents i les dimensions queden exposades per explicar la intenció del disseny. Els panells de paret estan fets amb retalls de xapa metàl·lica sobrants del tall per encunyació. L'estructura es fixa amb cargols sense adhesiu, de manera que els materials es poden reciclar.

Nom del projecte : Morita WDS 2023, Nom del dissenyador : Shotaro Inahara, Nom del client : HAKUTEN Corporation.

Morita WDS 2023 Estand d'Exposició

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.