Revista de disseny
Revista de disseny
Embalatge

Snack

Embalatge El redisseny de l'embalatge dels snacks transforma la identitat visual de Haochidian, una marca xinesa de snacks ben consolidada. El disseny emfatitza un enfocament modern i lúdic amb tipografia atrevida, una icona de somriure que simbolitza l'alegria i elements visuals flotants que destaquen la textura cruixent. Paletes de color úniques diferencien cada sabor per a un fàcil reconeixement i un fort atractiu a la prestatgeria. Els detalls en relleu i la impressió UV selectiva afegeixen un toc tàctil i premium, millorant la vinculació amb el consumidor. Equilibrant tradició i modernitat, l'embalatge atrau tant els consumidors fidels com els més joves.

Nom del projecte : Snack, Nom del dissenyador : Kazuo Fukushima, Nom del client : Dali Foods.

Snack Embalatge

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.