Revista de disseny
Revista de disseny
Aparador

Prism

Aparador L'aparador Prism està inspirat en la bellesa de les gemmes i la manera com capten la nostra atenció, com es tallen per realçar el reflex de la llum. Una peça atemporal que és romàntica i alhora contundent. El duo de dissenyadors concep el seu treball com art funcional. El tauler metàl·lic mirall de Prism està dissenyat per ser una font de creativitat per a l'observador. Pot reflectir un sostre bonic, els arbres fora de la finestra, els gratacels de la ciutat o l'objecte favorit del propietari col·locat a sobre.

Nom del projecte : Prism, Nom del dissenyador : Maan Sydney Design Studio, Nom del client : Maan Sydney .

Prism Aparador

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.