Revista de disseny
Revista de disseny
Objectes Decoratius Sostenibles

Fragments

Objectes Decoratius Sostenibles Fragmentos és una col·lecció d'objectes decoratius sostenibles elaborats amb marbre reutilitzat que, d'altra manera, seria descartat. Cada peça (gerros, canelobres i una tauleta auxiliar) segueix un enfocament de disseny circular, on el nucli d'un element es converteix en la matèria primera d'un altre. Aquest procés innovador maximitza l'eficiència del material mentre preserva la bellesa natural del marbre. El resultat és una col·lecció atemporal que combina l'estètica contemporània amb l'artesania responsable, transformant les restes en obres d'art escultòriques.

Nom del projecte : Fragments, Nom del dissenyador : Ariane Cristina da Rosa, Nom del client : Ariane Rosa Arquitetura e Design.

Fragments Objectes Decoratius Sostenibles

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.