Revista de disseny
Revista de disseny
Funció principal: Trofeu

Op.2-3

Funció principal: Trofeu Text del llibre: Aquest trofeu, dissenyat per a la Fira de Disseny de Vida de Seül 2024, s'inspira en elements arquitectònics bàsics com ara columnes, bigues i lloses, reinterpretats a través de materials i mètodes de fabricació contemporanis. Elaborat en acrílic, reflecteix la lògica de la fusteria tradicional coreana alhora que explora la llum, l'ombra i el canvi de material. La forma es transforma segons l'angle i la il·luminació, de vegades resplendint, reflectint o projectant ombres de colors, combinant la claredat estructural amb la profunditat sensorial mitjançant una recerca precisa d'acoblament.

Nom del projecte : Op.2-3, Nom del dissenyador : Seungbum Ma, Nom del client : Design House.

Op.2-3 Funció principal: Trofeu

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.