Revista de disseny
Revista de disseny
Terminal d'aeroport

Terminal 2

Terminal d'aeroport La Terminal 2 és una terminal d'aeroport internacional a Guwahati, Assam, Índia, planificada per gestionar al voltant de tretze milions de passatgers cada any. L'arquitectura segueix un tema d'orquídia de bambú, amb columnes i pètals suspesos formats per canyes de bambú recobertes amb un acabat ignífug. Estratègies passives com l'optimització solar, l'aïllament d'alt rendiment i els dispositius d'ombreig milloren l'eficiència energètica. Els interiors de doble alçada amb lluernaris i un bosc d'arribades aporten llum natural i vegetació a l'interior. L'autofacturació, el lliurament ràpid d'equipatges i les portes electròniques afavoreixen un flux fluid de passatgers.

Nom del projecte : Terminal 2, Nom del dissenyador : Nuru Karim, Nom del client : Adani Airport Holdings Limited.

Terminal 2 Terminal d'aeroport

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.