Revista de disseny
Revista de disseny
Envàs per a Licor

Kweichow Moutai Osaka Expo Edition

Envàs per a Licor Kweichow Moutai Osaka Expo Edition és un disseny d'envàs per a un licor commemoratiu creat per a l'Exposició Universal d'Osaka 2025. La forma s'inspira en l'exterior del Pavelló de la Xina i evoca les tauletes de bambú tradicionals xineses utilitzades com a llibres. L'ampolla de ceràmica s'alça dins d'un paisatge metàl·lic, i la caixa està feta de tauler de bambú ecològic, metall i cuir artificial. Una línia de temps metàl·lica a la part superior de la caixa marca la llarga relació entre la marca i l'Exposició Universal. Una nansa metàl·lica en forma de gerra de vi llisca al llarg de la línia de temps per fer girar la caixa i obrir-la.

Nom del projecte : Kweichow Moutai Osaka Expo Edition, Nom del dissenyador : Yingsong Brand Design (Shenzhen) Co, Ltd, Nom del client : Kweichow Moutai Co., Ltd..

Kweichow Moutai Osaka Expo Edition Envàs per a Licor

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.