Revista de disseny
Revista de disseny
Anell de compromís

Alilea Alba

Anell de compromís Alilea Alba és un anell de compromís inspirat en les danses de festeig de les aus del paradís. L'estructura de doble arc evoca els gestos amplis de les ales i emmarca la gemma central en una silueta oberta. L'anell està elaborat en or blanc de 14 quirats i encastat amb una morganita de talla pera de 3,00 quirats i diamants que sumen un total de 0,76 quirats. Els diamants encastats en pavé segueixen les línies corbes de la forma. La forma es va desenvolupar mitjançant disseny i impressió 3D per aconseguir una simetria precisa, seguida d'un acurat acabat a mà. Totes les pedres es van encastar sota microscopi per garantir la precisió.

Nom del projecte : Alilea Alba, Nom del dissenyador : Gergő Futó, Nom del client : Viverté Jewellery.

Alilea Alba Anell de compromís

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.