Revista de disseny
Revista de disseny
Ampolla d'oli

Zade

Ampolla d'oli Zade és una ampolla dissenyada per a olis comestibles. El cos en forma de gota regula el flux de l'oli durant l'abocament, cosa que redueix les esquitxades i el degoteig al voltant del coll. Una cintura esvelta, unes transicions suaus a les espatlles i unes proporcions equilibrades creen una silueta escultòrica que interactua amb la llum. L'ampolla, lleugera, es fabrica per bufat a partir de preformes de PET en motlles d'alumini i incorpora una etiqueta de polipropilè metal·litzat platejat amb vernís mat i brillant selectiu. El cos transparent permet apreciar la claredat de l'oli. S'ofereix en tres mides: 0,5, 1 i 2 litres.

Nom del projecte : Zade, Nom del dissenyador : EKREM HALDUN ÖZİNCE, Nom del client : Graphn Creative.

Zade Ampolla d'oli

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.