Funció Primària: Instal·lació Cinètica Text del Llibre: Cadence of the Spiral explora el temps com quelcom elàstic, relacional i viu. Una tira d'acer de molla inoxidable es modela en una forma en evolució constant mitjançant trenta braços mecànics. Els braços es mouen amb ritmes subtils i desfasats. A mesura que l'espiral respira, es vincla i es reorganitza, no hi ha mai dos moments iguals. L'obra s'inspira en la molla real d'un rellotge mecànic. Reinterpreta el metall enrotllat com un recipient d'energia emmagatzemada i de flux temporal. El moviment no es repeteix. En lloc d'això, el canvi es revela a través d'una variació controlada. El temps no es mesura, sinó que es percep.
Nom del projecte : Cadence of the Spiral, Nom del dissenyador : Yusuke Kamiyama, Nom del client : Spline Design Hub Inc..
Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.