Revista de disseny
Revista de disseny
Funció Primària: Instal·lació Cinètica

Cadence of the Spiral

Funció Primària: Instal·lació Cinètica Text del Llibre: Cadence of the Spiral explora el temps com quelcom elàstic, relacional i viu. Una tira d'acer de molla inoxidable es modela en una forma en evolució constant mitjançant trenta braços mecànics. Els braços es mouen amb ritmes subtils i desfasats. A mesura que l'espiral respira, es vincla i es reorganitza, no hi ha mai dos moments iguals. L'obra s'inspira en la molla real d'un rellotge mecànic. Reinterpreta el metall enrotllat com un recipient d'energia emmagatzemada i de flux temporal. El moviment no es repeteix. En lloc d'això, el canvi es revela a través d'una variació controlada. El temps no es mesura, sinó que es percep.

Nom del projecte : Cadence of the Spiral, Nom del dissenyador : Yusuke Kamiyama, Nom del client : Spline Design Hub Inc..

Cadence of the Spiral Funció Primària: Instal·lació Cinètica

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.