Revista de disseny
Revista de disseny
Hotel

Das Apres

Hotel Das Apres és un hotel boutique dissenyat per a una destinació d'esquí de muntanya. L'hotel combina zones públiques d'ús diürn amb allotjament privat per als hostes. Els interiors utilitzen xapa de noguera, pedra natural polida mat i teixits de bouclé, combinats amb accents atrevits inspirats en el Pop Art. Dues entrades separades divideixen els visitants diürns dels hostes de l'hotel, i el vestíbul públic inclou una sala d'esquí amb accés directe a les pistes. Els vidres de triple envidrament i el revestiment de pedra d'origen local afavoreixen el confort tèrmic durant els hiverns rigorosos. La distribució manté les zones dels hostes tranquil·les alhora que permet espais compartits actius.

Nom del projecte : Das Apres, Nom del dissenyador : ESER ARSLANBAY, Nom del client : ALB Mimarlik.

Das Apres Hotel

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.