Revista de disseny
Revista de disseny
El Showroom

CHAMELEON

El Showroom El tema del saló és la tecnologia que ofereix llocs d’exposició. Línies tecnològiques al sostre i a les parets, dissenyades per expressar la tecnologia de les sabates que s’exposen a tots els aparadors, importen i fabriquen a la fàbrica que hi ha al costat de l’edifici. amb forma gratuïta, mentre es reuneixen idealment, utilitzeu la tecnologia CAD-CAM.Barrisol que fabrica a França, mobles de laca mdf que fabriquen a la part europea d’Istanbul, sistemes led RGB que fabriquen a la part d’Àsia d’Istanbul, sense mesurament i assaig al sostre suspès .

Nom del projecte : CHAMELEON, Nom del dissenyador : Ayhan Güneri, Nom del client : EUROMAR İÇ VE DIŞ TİCARET LTD.STİ.

CHAMELEON El Showroom

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.