Revista de disseny
Revista de disseny
Arracades I Anells

Mouvant Collection

Arracades I Anells La col·lecció Mouvant es va inspirar en alguns aspectes del futurisme, com ara les idees de dinamisme i materialització de l’intangible presentat per l’artista italià Umberto Boccioni. Les arracades i l’anell de la col·lecció Mouvant presenten diversos fragments d’or de diferents mides, soldats de tal manera que aconsegueixen una il·lusió de moviment i creen moltes formes diferents, segons l’angle que es visualitzi.

Nom del projecte : Mouvant Collection, Nom del dissenyador : Brazil & Murgel, Nom del client : Brazil & Murgel.

Mouvant Collection Arracades I Anells

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.