Revista de disseny
Revista de disseny
Gerro Escultòric

Follow Me

Gerro Escultòric Follow Me és un gerro escultòric dissenyat per facilitar la disposició de flors tallades. La forma s'inspira en el paó, amb un cos vertical i un parell d'ales. El gerro està fet de tres peces, incloent-hi dues peces d'ales desmuntables perforades amb diferents patrons. La forma semioberta permet la circulació d'aire al voltant de les tiges i possibilita afegir aigua diàriament sense pertorbar la composició. L'usuari selecciona una peça d'ala, l'ancora al cos i segueix les obertures per crear un patró. La intenció és allargar la vida de les flors tallades.

Nom del projecte : Follow Me, Nom del dissenyador : Heloise Rajkumari, Nom del client : Heloise Rajkumari.

Follow Me Gerro Escultòric

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.