Revista de disseny
Revista de disseny
El Pòster

Chirming

El Pòster Quan Sook era jove, va veure un bonic ocell a la muntanya, però l'ocell va fugir ràpidament, deixant només el so enrere. Va mirar al cel per trobar l’ocell, però tot el que podia veure eren branques d’arbres i bosc. L’ocell seguia cantant, però no tenia ni idea d’on era. Des de ben jove, l’ocell era per a ella les branques d’arbres i el gran bosc. Aquesta experiència la va fer visualitzar el so dels ocells com el bosc. El so dels ocells relaxa la ment i el cos. Això em va cridar l'atenció i la va combinar amb la mandala, que representa visualment curació i meditació.

Nom del projecte : Chirming, Nom del dissenyador : Sook Ko, Nom del client : Sejong University.

Chirming El Pòster

This exceptional design is a winner of platinum design award in toys, games and hobby products design competition. You should definitely see the platinum award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative toys, games and hobby products design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.