Revista de disseny
Revista de disseny
La Polsera Multifuncional

Begola

La Polsera Multifuncional Les creacions de Begola no són productes comercials. Cada línia de disseny, cada begol individual, com es diuen els encants, està exclusivament fet a mà. Tenen forma floral o de bucle, amb les flors esmaltades al foc uni o bicolor i els bucles amb pedres precioses de cabochon de colors. De manera única, no llisquen al voltant, oferint comoditat i seguretat a l'usuari. Les corretges suaus de pell de vedella porten els begols i vénen en molts colors diferents i s'enfonsen còmodament al voltant del canell o del coll. Cada begol no només és una joieria especial per al seu propietari, sinó també una petita obra d'art.

Nom del projecte : Begola, Nom del dissenyador : Bettina Gomez-Latus, Nom del client : BEGOLA.

Begola La Polsera Multifuncional

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.