Revista de disseny
Revista de disseny
Butaca

Che Palle

Butaca La butaca "Che Palle 18 spheres" és una peça única i està composta per 18 elements esfèrics acoblats entre si. Aquesta butaca de disseny s'ha de considerar una autèntica escultura realitzada íntegrament amb vareta metàl·lica de 3 mm tallada i soldada a mà peça per peça. La part més difícil de la producció és la connexió entre les esferes per obtenir la postura correcta. El color es va aplicar a Itàlia per un pintor professional i es va fer amb pols epòxica perquè la butaca també es pugui utilitzar a l'exterior.

Nom del projecte : Che Palle, Nom del dissenyador : Anacleto Spazzapan, Nom del client : The Interior Design.

Che Palle Butaca

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.