Revista de disseny
Revista de disseny
Pot per a Crema per Untar

Embossed Nutella

Pot per a Crema per Untar El pot de Nutella en relleu ha estat dissenyat per ser reutilitzat per a la conservació d'aliments un cop s'ha acabat la crema. Un nou format de la forma icònica del pot de Nutella adequat per a la conservació d'aliments, amb beneficis significatius en termes de cicle de vida ecològic sostenible. A la part frontal, un gravat en relleu al vidre mostra el logotip amb la imatge tradicional de l'empresa. El primer pot de Nutella dissenyat i produït especialment per ser reutilitzat per a la conservació d'aliments.

Nom del projecte : Embossed Nutella, Nom del dissenyador : MrSmith Studio, Nom del client : Ferrero.

Embossed Nutella Pot per a Crema per Untar

This exceptional design is a winner of platinum design award in toys, games and hobby products design competition. You should definitely see the platinum award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative toys, games and hobby products design works.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.