Revista de disseny
Revista de disseny
Embalatge

D One

Embalatge D One és un disseny d'embalatge petit però exquisit per a donuts. Creat per Jiaru Lin, el concepte és millorar l'experiència de menjar donuts. Una característica única per als envasos D One és que el cartró inferior funciona com a contenidor i serveix com a bonic plat quan es desplega; l'embalatge també inclou una forquilla. Els materials són ecològics i fan poc malbaratament de paper quan es produeixen. Per evitar que l'embalatge s'enrotlli i sigui fàcil d'apilar al prestatge, D One dóna com a resultat un disseny en forma de dodecàgon. Jiaru s'aproxima a un disseny net i modern, que se centra en el producte en si: donut.

Nom del projecte : D One, Nom del dissenyador : Jia-Ru Lin, Nom del client : D One.

D One Embalatge

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.