Revista de disseny
Revista de disseny
Animació 3D

Museum of Time

Animació 3D L'accent general d'aquesta pel·lícula és la papallona que és un personatge real del quadre de Pieter Withoos Sheet of Studies with Five Butterflies, a Wasp, and Two Flies (1680 - 1692). L'ús de fotografies reals de l'interior del museu és un aspecte important de la pel·lícula. Els líquids de diferents colors transmeten efectes visuals interessants. El contrast entre els colors blanc i negre evoca un efecte més profund i màgic en la percepció de la pel·lícula, indicant un detall general que recorda una papallona.

Nom del projecte : Museum of Time, Nom del dissenyador : Oksana Kashkovskaya, Nom del client : Kashkovskaya Oksana.

Museum of Time Animació 3D

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.