Revista de disseny
Revista de disseny
El Collaret Multifuncional

Theodora

El Collaret Multifuncional Frida Hulten volia que el portador gaudís de dues mirades ben diferents en un sol collaret. Ella considerava totes les parts del coll i del tors, centrant-se en l’esquena. El resultat és un collaret que es pot portar de nou a la part davantera. Creat sobre un tors de poliestirè, el collaret té forma d’encaixar-se al voltant del coll de qui el porta. Té proporcions exactes per a que la peça es replegui sempre correctament.

Nom del projecte : Theodora, Nom del dissenyador : Frida Hultén, Nom del client : Frida Hulten.

Theodora El Collaret Multifuncional

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.