Revista de disseny
Revista de disseny
Escenes De Pedra

Conversations

Escenes De Pedra Les converses són un conjunt d’escenes de pedra per gaudir de l’escriptori. Totes les escenes recorden a la gent que hi ha molts tipus de comunicació cada dia. Algunes persones són semblants a les pedres perquè es comuniquen com a pedres. Hi ha gent que no parla amb ells mateixos. Hi ha gent que lluita amb si mateixa. La gent hauria de parlar amb la gent i fer-se feliç.

Nom del projecte : Conversations, Nom del dissenyador : Naai-Jung Shih, Nom del client : Naai-Jung Shih.

Conversations Escenes De Pedra

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.