Revista de disseny
Revista de disseny
La Làmpada Penjant

Diva

La Làmpada Penjant El dissenyador d'aquest penjoll es va inspirar en l'estatuària moderna, els fenòmens naturals i l'arquitectura contemporània. La forma de la làmpada està definida pels pals d'alumini anoditzat que es disposen precisament en un anell imprès en 3D, creant l'equilibri perfecte. L’ombra blanca de vidre enmig de les harmonies amb els pals i aporta un aspecte sofisticat.

Nom del projecte : Diva, Nom del dissenyador : Daniel Mato, Nom del client : Loomiosa Ltd..

Diva La Làmpada Penjant

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.