Revista de disseny
Revista de disseny
Campanya Publicitària

Find Some Time

Campanya Publicitària Per a aquesta campanya d'un servei d'educació a distància, les peces gràfiques mostren personatges que, fins i tot ofegats per una situació rutinària, troben temps per estudiar. Amb molt d'humor i un toc d'estil de còmic, el disseny aporta un enfocament fresc i completament nou per a serveis educatius que s'estan convertint en productes de massa. Les il·lustracions es van fer a mà inicialment. Després, es van transferir a l'ordinador com a dibuix de línia per acolorir, texturitzar, posar llums, ombres i volum, en un treball meticulós que va trigar 2 (dos) mesos perquè l'il·lustrador l'acabés tal com volíem.

Nom del projecte : Find Some Time, Nom del dissenyador : Daniel da Hora, Nom del client : Agência Um.

Find Some Time Campanya Publicitària

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.