Revista de disseny
Revista de disseny
La Imatge D'estil

Delhaas C19

La Imatge D'estil Fotografia d'imatges d'estat d'ànim i fotografies d'estil per a la col·lecció de planificadors i quaderns de Marjolein Delhaas 2019. Creeu un ambient i una visió general que s'adapti a la nova col·lecció amb una sensació en blanc i negre. Modern però atemporal. L'estil sempre ha de coincidir amb el disseny creat per Marjolein Delhaas. Algunes paraules clau són atemporals, modernes, netes i atrevides. Com sempre, és un repte crear una imatge minimalista però emocionant i única per mirar.

Nom del projecte : Delhaas C19, Nom del dissenyador : Ingmar Swalue, Nom del client : Studio Marjolein Delhaas.

Delhaas C19 La Imatge D'estil

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.