Revista de disseny
Revista de disseny
La Fotografia

Livaboards of Maldives

La Fotografia Imatge realitzada a la foto de portades de Maldives de la portada de l'any 2014. Es va disparar mitjançant un octocopter drone constant amb un Nikon D4 muntat al damunt. Vista única del vaixell Maldives Mosaique, en una ubicació i entorn perfectes. La idea era mostrar els cartells en viu de les Maldives a la revista oficial. L'inspiració d'aquesta imatge és la naturalesa i la simplicitat tenint en compte el disseny de la pàgina de portada. La imatge havia de ser el mínim possible, donant espai a la imatge per escriure el text també.

Nom del projecte : Livaboards of Maldives, Nom del dissenyador : Ismail Niyaz Mohamed, Nom del client : A.N Associates.

Livaboards of Maldives La Fotografia

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.