Revista de disseny
Revista de disseny
Tamboret Balancí

Pep

Tamboret Balancí Pep és un moble atemporal que satisfà el desig innat de joc dels éssers humans. És un tamboret senzill compost per tres parts encaixables que poden balancejar-se o oscil·lar, ja sigui per separat o com un conjunt. Pep està compost només de quatre materials: contraxapat de faig, feltre de colors pastel i cuir de plena flor subjectat amb un clip de llautó. És portàtil, elegant i, el més important, divertit!

Nom del projecte : Pep, Nom del dissenyador : Omar Qubain and Tina Saghbini, Nom del client : after two.

Pep Tamboret Balancí

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.