Revista de disseny
Revista de disseny
Galeria De Conceptes

Rich Beauty

Galeria De Conceptes Aquesta galeria de conceptes és un espai per a fragàncies, pells, productes cosmètics, perruqueria i accessoris de moda. Com un espai de galeria d’art per mostrar artesanalment bosses i accessoris de marques de luxe de marca internacional. El pla de disseny i l’esquema de disseny integren tecnologia intel·ligent, instal·lació i tecnologies verdes, sostenibilitat en aquest projecte d’arquitectura interior, espacial i de marca. La característica de disseny combina un enfocament ecològic a la producció artesanal. Destaca la moda i la bellesa de la personalitat de la marca.

Nom del projecte : Rich Beauty, Nom del dissenyador : Tony Lau Chi-Hoi, Nom del client : NowHere® Design Limited.

Rich Beauty Galeria De Conceptes

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.