Revista de disseny
Revista de disseny
La Moda Unisex

Coexistence

La Moda Unisex Aquesta col·lecció reinterpreta el Hanbok (vestit tradicional coreà) que és la base de les siluetes. La manera de vestir-se de manera experimental dóna llibertat i creativitat a tots els fronts. El vestit Coexistence combina un top, un vestit i un pantaló; no obstant això, aquest vestit reutilitza el patró de la jaqueta i la part superior, el patró del coll de l'abric llarg de mezclilla. La jaqueta plisada prové del patró dels pantalons asimètrics. És una jaqueta o un pantaló?

Nom del projecte : Coexistence, Nom del dissenyador : Suk-kyung Lee, Nom del client : Suk-Kyung Lee.

Coexistence La Moda Unisex

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.