Revista de disseny
Revista de disseny
Vestit

Hopes and Beliefs

Vestit Hopes and Beliefs és un vestit dissenyat tant per a la feina diària com per a ocasions de vespre. El conjunt inclou una jaqueta amb mànigues bombades d'inspiració victoriana, un peplum amb cinturó, pantalons estil jodhpur en dues llargades i una pitrera amb coll Peter Pan. El peplum es pot subjectar sobre la jaqueta per canviar l'aparença del conjunt. Els tancaments magnètics als pantalons i al puny exterior de la màniga ajusten la peça i afegeixen un toc de color. Els teixits fabricats per a ús industrial es tracten amb processos d'acabat especials per fer-los aptes per a la moda. El vestit es produeix en sèrie limitada en talles italianes de la 36 a la 42.

Nom del projecte : Hopes and Beliefs, Nom del dissenyador : Adina Banea, Nom del client : Reprobable.

Hopes and Beliefs Vestit

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.