Revista de disseny
Revista de disseny
Porta de Velocitat

Cominfo EasyGate Superb

Porta de Velocitat EasyGate Superb és una porta de velocitat dissenyada per al control d'accés en edificis d'oficines, escoles i oficines governamentals. El cos prim està fet principalment d'acer inoxidable, i la coberta superior és de vidre amb il·luminació LED de colors. La porta mesura 1580 mm d'amplada, 990 mm d'alçada i 99 mm de profunditat. Les característiques clau inclouen guiat lluminós intel·ligent, un recol·lector de targetes integrat amb funció de retorn, sensors òptics de seguretat i alarmes sonores variables. Es poden seleccionar acabats, colors i mides d'ala. Un mode d'autodiagnòstic permet el control remot i informa de les necessitats de manteniment.

Nom del projecte : Cominfo EasyGate Superb, Nom del dissenyador : David Polasek, Nom del client : Cominfo a.s..

Cominfo EasyGate Superb Porta de Velocitat

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.