Revista de disseny
Revista de disseny
Ampolla d'aigua amb gas

Sparkeau

Ampolla d'aigua amb gas Sparkeau és una ampolla d'aigua amb gas amb una forma corba ergonòmica. L'obertura i la base són rodones i estretes, i el perfil s'eixampla en línies corbes a un terç de l'alçada, de manera que l'ampolla és fàcil d'agafar i subjectar. L'ampolla està feta de vidre, que és senzill de netejar, reutilitzable i reciclable. Per a l'etiqueta s'utilitza una pel·lícula retràctil respectuosa amb el medi ambient, que evita els residus de cola i afavoreix un reciclatge fàcil. La capsa exterior està feta de paper ondulat, s'obre fàcilment i es pot reutilitzar com a caixa de reciclatge.

Nom del projecte : Sparkeau, Nom del dissenyador : Jus Qi Co., Ltd, Wei Ping Chen, Nom del client : SENSE CREATE.

Sparkeau Ampolla d'aigua amb gas

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.