Revista de disseny
Revista de disseny
La Il·lustració De Llibres

Prince John

La Il·lustració De Llibres Aquesta il·lustració és del setè capítol de la novel·la d’Ivanhoe de Sir Walter Scott. Creant aquesta il·lustració, el dissenyador va intentar transmetre al lector l’ambient de l’Anglaterra medieval el màxim possible. El dibuix minuciós de detalls basat en els materials recopilats sobre l’època històrica ha augmentat l’expressivitat visual i ha d’atraure una àmplia gamma de lectors del futur llibre. A continuació es mostren els fragments inicials i els d’altres il·lustracions.

Nom del projecte : Prince John, Nom del dissenyador : Mykola Lomakin, Nom del client : Mykola Lomakin.

Prince John La Il·lustració De Llibres

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.