Revista de disseny
Revista de disseny
Identitat Corporativa

Antme

Identitat Corporativa Antme és un programa d'identitat corporativa creat per a una marca que dissenya i ven roba per a gossos i ofereix classes per a propietaris i els seus gossos companys. El logotip uneix una persona i un gos dibuixats com a cercles, expressant el vincle entre les persones i els gossos. El motiu es repeteix i es combina per construir patrons que s'estenen en moltes formes. Els patrons s'apliquen a l'embalatge dels productes, material d'oficina i mitjans en línia. La identitat pretén transmetre un caràcter amistós juntament amb l'experiència de la marca.

Nom del projecte : Antme, Nom del dissenyador : Coreintive, Nom del client : Ant:me.

Antme Identitat Corporativa

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.