Revista de disseny
Revista de disseny
Aplicació Mòbil

Crave

Aplicació Mòbil Una aplicació mòbil, Crave proporciona una resposta per a tots els anhels. Crave, un servei de menjar consolidat, connecta els usuaris a les receptes i restaurants, programa les reserves de menjars i ofereix una comunitat on els usuaris poden compartir les seves experiències. Crave presenta un disseny de quadrícules amb estil visual amb estil visual. Mitjançant un disseny minimalista i colors vius, cada pantalla de la interfície ofereix una funcionalitat clara alhora que fomenta la participació dels usuaris. Feu servir Crave per millorar la cuina, descobrir les noves cuines i formar part d’una comunitat que fomenta l’exploració i l’aventura culinàries.

Nom del projecte : Crave , Nom del dissenyador : anjali srikanth, Nom del client : Capgemini.

Crave  Aplicació Mòbil

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.