Revista de disseny
Revista de disseny
El Paquet De Llaminadures

Tongue-Bongue

El Paquet De Llaminadures El desig era crear un paquet per a algun tipus de menjar. En desenvolupar envasos, és important que sigui imprevisible. Com que hi ha moltes solucions estereotipades al mercat, cal cercar una altra cosa, cal allunyar-se de les plantilles. I es va prestar atenció al propi procés de menjar, com prendre i posar menjar a la boca. Aquesta era una idea de fons. La gent utilitza la llengua per xuclar tota mena de dolços. Les piruletes amb forma de llengua creen una metàfora surrealista "llengua a la llengua (humana)".

Nom del projecte : Tongue-Bongue, Nom del dissenyador : Victoria Ax, Nom del client : vi_ax.

Tongue-Bongue El Paquet De Llaminadures

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.