Revista de disseny
Revista de disseny
Trencaclosques

Save The Turtle

Trencaclosques Save The Turtle presenta als nens de 4 a 8 anys l’impacte nociu del plàstic sobre el mar i les criatures del mar de manera senzilla i divertida mitjançant un trencaclosques de laberint. Els nens juguen diferents preguntes i guanyen movent la tortuga marina pel camí fins arribar a un lloc segur. La repetició i resolució de múltiples preguntes anima els nens a canviar la seva conducta cap a l’ús del plàstic i reforça la idea.

Nom del projecte : Save The Turtle, Nom del dissenyador : Christine Adel, Nom del client : Zagazoo Busy Bag.

Save The Turtle Trencaclosques

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.