Revista de disseny
Revista de disseny
Joguina De Fusta

Cubecor

Joguina De Fusta Cubecor és una joguina senzilla però complexa que desafia el poder de pensament i creativitat dels nens i els familiaritza amb colors i accessoris senzills, complementaris i funcionals. En unir petits cubs entre si, el conjunt estarà complet. A les peces s'utilitzen diverses connexions fàcils, com ara imants, velcro i agulles. Trobar connexions i connectar-les entre si, completa el cub. També reforça la seva comprensió tridimensional persuadant el nen perquè completi un volum senzill i familiar.

Pantalla

Bellda

Pantalla Una pantalla penjant fàcil d'instal·lar que simplement s'adapta a qualsevol bombeta sense necessitat de cap eina o experiència elèctrica. El disseny dels productes permet a l'usuari posar-lo i treure-lo de la bombeta sense gaire esforç per crear una font d'il·luminació visualment agradable en un pressupost o allotjament temporal. Com que la funcionalitat d'aquest producte s'incrusta en la seva forma, el cost de producció és similar al d'un test de plàstic normal. La possibilitat de personalitzar al gust de l'usuari pintant o afegint qualsevol element decoratiu crea un caràcter únic.

El Material De Màrqueting D'esdeveniments

Artificial Intelligence In Design

El Material De Màrqueting D'esdeveniments El disseny gràfic proporciona una representació visual de com la intel·ligència artificial pot esdevenir un aliat per als dissenyadors en un futur proper. Proporciona informació sobre com la IA pot ajudar a personalitzar l'experiència per al consumidor i com la creativitat es troba en el punt de mira de l'art, la ciència, l'enginyeria i el disseny. La conferència Artificial Intelligence In Graphic Design és un esdeveniment de 3 dies a San Francisco, CA al novembre. Cada dia hi ha un taller de disseny, xerrades de diferents ponents.

La Comunicació Visual

Finding Your Focus

La Comunicació Visual El dissenyador pretén mostrar un concepte visual que mostri un sistema conceptual i tipogràfic. Així, la composició consisteix en un vocabulari específic, mesures precises i especificacions centrals que el dissenyador ha tingut molt en compte. Així mateix, el dissenyador ha volgut establir una clara jerarquia tipogràfica per establir i moure l'ordre en què el públic rep la informació del disseny.

Iot

Atlantico

Iot L'Atlantic de 77 metres és un iot d'esbarjo amb àmplies zones exteriors i amplis espais interiors, que permet gaudir de la vista al mar i estar en contacte amb ella. L'objectiu del disseny era crear un iot modern amb una elegància atemporal. Es va centrar especialment en les proporcions per mantenir el perfil baix. El iot disposa de sis cobertes amb comoditats i serveis com helipuerto, garatges de tender amb llanxes ràpides i motos d'aigua. Sis cabines suite acullen dotze hostes, mentre que el propietari té una coberta amb saló exterior i jacuzzi. Hi ha una piscina exterior i una piscina interior de 7 metres. El iot té una propulsió híbrida.

La Marca

Cut and Paste

La Marca Aquest conjunt d'eines del projecte, Retalla i enganxa: Prevenció del plagi visual, aborda un tema que pot afectar a tothom a la indústria del disseny i, tanmateix, el plagi visual és un tema que es parla poques vegades. Això podria ser degut a l'ambigüitat entre prendre referència d'una imatge i copiar-ne. Per tant, el que proposa aquest projecte és donar a conèixer les zones grises que envolten el plagi visual i situar-lo al capdavant de les converses al voltant de la creativitat.