Revista de disseny
Revista de disseny
Rentadora de doble cuba

ACE XL

ACE XL Rentadora de doble cuba

Rentadora de doble cuba Ace xl és una rentadora semiautomàtica de doble cuba. L'Ace xl té dues cubes, una per rentar i una altra per centrifugar, cadascuna amb la seva pròpia tapa. Quatre botons controlen la intensitat del rentat, el temps de rentat, el drenatge i el temps de centrifugat. La forma asimètrica semblant a una barca fa que la cuba de rentat sigui gairebé rodona, la qual cosa millora el moviment de la roba. Les rodes visibles permeten desplaçar la màquina fàcilment dins de cases petites. El cos està fet completament de plàstic, de manera que no es rovella i és fàcil de netejar. Les tapes transparents tintades amb punts de contacte amb acabat cromat completen la forma.

Nom del projecte : ACE XL, Nom del dissenyador : Whirlpool India Design Studio, Nom del client : Whirlpool.

ACE XL Rentadora de doble cuba

Aquest sorprenent disseny és el guanyador del premi de disseny de plata en el concurs de disseny d’electrodomèstics. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats premis de plata per descobrir moltes altres obres de disseny d’electrodomèstics nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Entrevista de disseny del dia

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.

Promou el vostre disseny