Foto Un nou cirerer "Kuma no Sakura" va ser descobert a la petita ciutat de Kozagawa al Japó durant 100 anys. S'espera un nou tipus de cirerer en un poble petit amb poca indústria com a nou recurs turístic per a la població. Aquest projecte pretén fer que "Kuma no Sakura" un atractiu turístic de la ciutat. Molta gent fa fotos de la bonica "Kumano Sakura" i enviar-lo a molta gent.
Nom del projecte : Kumano Cherry, Nom del dissenyador : Daisuke kawashima, Nom del client : Kozagawa Town Tourism Association.
Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de fotografia i manipulació fotogràfica. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de fotografia i manipulació fotogràfica noves, innovadores, originals i creatives.