Revista de disseny
Revista de disseny
Disseny de vestuari

Gem of the World

Gem of the World Disseny de vestuari

Disseny de vestuari Gem of the World és un vestit de carnaval inspirat en les Illes Caiman. El color blanc evoca la sorra blanca com la pols i les aigües cristal·lines de les tres illes. La forma d'ala fa referència als milions de turistes que volen cap al Carib cada any. El vestit està fet a mà amb teixits com l'elastà i la puntilla, amb lluentons i plomes com a ornaments. Les parts esculpides estan reforçades amb filferro metàl·lic i unides mitjançant una tècnica especial. El vestit es va crear a Seven Mile Beach, amb una vista directa a l'oceà, per ressaltar la bellesa natural i l'entorn marí de les illes.

Nom del projecte : Gem of the World, Nom del dissenyador : Reba Dilbert, Nom del client : Reba Dilbert.

Gem of the World Disseny de vestuari

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de plata en la competició de disseny d'arts escèniques, escenografia, estil i decorats. Definitivament hauríeu de veure el portfoli de disseny dels dissenyadors guardonats amb la plata, per descobrir moltes altres obres noves, innovadores, originals i creatives de disseny d'arts escèniques, d'escenari, d'estil i d'escenografia.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Entrevista de disseny del dia

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.

Promou el vostre disseny