Disseny d'Interiors d'Oficina LH Shanghai és un interior d'oficina creat per a una empresa d'inversió de nova creació. L'oficina ocupa 328 metres quadrats. El disseny combina el caràcter d'una llar amb el d'una galeria. Un passadís central connecta les estances a banda i banda, i la zona de recepció se situa al centre de la planta. Cinc fotografies de la col·lecció del propietari es mostren a l'espai. Làmpades senzilles, mobiliari sobri i catifes teixides en tons de flor de cirerer completen l'interior. L'objectiu és un espai de treball tranquil, acollidor i relaxat, més que no pas formal.
Nom del projecte : LH Shanghai, Nom del dissenyador : Guoqiang Feng & Yan Chen, Nom del client : Feng and Chen Partners Design Shanghai.
Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs d’espais d’interior i disseny d’exposicions. Sens dubte, heu de veure la cartera de dissenyadors dels guardonats per descobrir moltes altres obres d'interior i innovadores, innovadores, originals i creatives.